Kjøpsvilkår Betaling
Det tilbys sikker betaling med Nets.

Selgere

Kanelsnurren AS, Stokkamyrveien 26, 4313 Stavanger, Norge Organisasjonsnr.: 991 510 079

Kanelsnurren Bergen AS, Kokstaddalen 5, 5257 Kokstad Organisasjonsnr.: 929 218 515

Brød Bakerne AS, Brådalsstubben 1-3, 1481 Hagan Organisasjonsnr.: 990 834 490

- Heretter kalt Kanelsnurren AS

Kontaktdetaljer

E-post: post@kanelsnurren.no
Telefon: +47 922 30 367

Kjøper:
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.

Priser og merverdiavgift:
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.

Frakt:
Alle kjøp på/ved Selger sine utsalgssteder, avhentes lokalt på det valgte utsalgssted. Frakt er derfor ikke relevant.

Betalingsvilkår:
Du kan bruke VISA/Mastercard og Vipps når du handler.

Personopplysninger:
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon under Personvernerklæring i footer.

Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Kanelsnurren AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.

Kortinformasjon:
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Vipps og Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling:
Varene kan avbestilles kostnadsfritt 48 timer før henting/levering. Avbestilling etter denne fristen vil ikke bli refundert.

Reklamasjon:
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Selger skriftlig melding (e-post) om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).

Angrerett:
Kontakt Selger på e-post: post@kanelsnurren.no ved spørsmål rundt angrerett.

Uavhentede varer:
Varer som ikke blir hentet på et av Selgers utsalgssteder (innen utsalgsstedets åpningstid) blir ikke refundert eller erstattet med nye varer.

Konfliktløsning:
Klager rettes til Selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500
eller www.forbrukerradet.no. Kanelsnurren AS vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.